tirsdag den 8. juni 2010

Mange tak

Vi vil gerne sige alle deltager tak for en rigtig god dag i lørdags. Det var dejligt at se at der var så mange der havde lyst til at komme og vi håber at alle nød dagen .Det var dejligt at se nye ansigter såvel som kendte. Alle var med til at skabe en hyggelig og afslappet stemning.
 Herunder kan i se lidt stemnings billeder fra dagen.
Vi håber på at kunne gentage denne dejlige dag - så når vi ved den næste dato vil i kunne læse det på denne blog. Så hold øje med bloggen i de kommende uger så du kan reservere din plads.

Mange tak til alle vores sponore - det var en dejlig støtte.

Mange kreative hilsner fra Skaga Scrap Teamet

2 kommentarer:

  1. Hej Alle. Det var en rigtig dejlig dag..... Holder øje med bloggen, for selvfølgelig skal der sættes kryds i kalenderen, når vi får den nye dato. Glæder mig allerede!!!!!
    God weekend til jer alle.

    SvarSlet
  2. En utrolig oplevelse
    Det er nu ved at være tre uger siden, jeg var til mit første scrap arrangement - og hvilken oplevelse. Jeg havde meldt mig til at workshops for at lære så meget som muligt. Jeg nu siden afprøvet teknikkerne med masking og kissing, lavet kort med "mange blomster" og blomnster af stof. Det har været rigtig godt.
    Det var også spændende at gå rundt og se på, hvad de andre lavede og på den måde få ideeer til, hvad man kunne. Selvom jeg var ny, var det slet ikke svært at komme i kontakt med andre. Forplejningen var også utrolig fin. Jeg vil gerne sige tak til alle, der var med til at give mig denne fantastiske oplevelse. Jeg kommer meget gerne til et arrangement en anden gang.

    SvarSlet